сряда, 25 септември 2013 г.

Мъжът за мен

Има мъже в живота ти, които се радваш и си горда, че си срещнала. Има и други, за които съжаляваш. Всички те остават в теб рани, разочарования, белези, но остават и един важен опит, който няма да получиш никъде другаде.
Има такива мъже, за които си струва да се събудиш, за които си струва да си легнеш късно, въпреки че си изморена и на другия ден си на работа.
Има мъже, които не ги е страх, такива каквито ще са до теб, дори когато ти самата не си наясно с живота си, мислите си и поведението си.
Има и такива, които при най - малкия проблем ще те оставят, по техните думи това не ги прави безхарактерни.
Има мъже, които ще ти направят дете, ще те оставят, има и такива, които ще ти направят дете, но ще са с теб завинаги.
Мъжът за мен не трябва да притежава много качества, не трябва да е богат, нито беден. Трябва да е щастлив с това което има, трябва да се радва, че ме има и да оценява живота си.Защо ми е красив и самовлюбен мъж ? Защо ми е богат мъж, но толкова студен и празен отвътре?
В търсене съм не за мъжа, а за човека. Този, който ще е човечен, добър, състрадателен, мил.
Човекът, който ще се съобразява с чувствата и емоциите ти.Този, който ще е до теб и няма да се страхува.
Аз не искам кукла до себе си или предмет - искам усмивка, човек.
Не искам студен поглед, който те пронизва, думи, които те укоряват постоянно и ръка, която те гали рядко.
На първо място искам този мъж да има качества, които няма да намеря никъде другаде.
Най - скъпата кола, най - големия апартамент и най - хубавите дрехи са просто вещи, които остават на заден план.Когато си празен отвътре, нищо около теб не може да запълни тази празнина.

Няма коментари:

Публикуване на коментар