неделя, 20 май 2018 г.

Нека да се запознаем... опознаем











Здравейте! Казвам се Елеонора Йорданова.
Завършила съм Психология - специализация "Психични нарушения" - бакалавър в Нов български университет.
Семестриално съм завършила Клинична психология - психоаналитична перспектива - магистър в Нов български университет.
В момента уча Кримонология и политики за превенция на престъпността - магистър в Нов български университет.

Интересите ми са широкоспектърни - от деца с увреждания до правонарушители и криминално проявени.

За кратък период от време работих с деца с увреждания - с разстройства от аутистичния спектър, с епилепсия, с  лека, умерена и тежка умствена изостаналост.

Автор съм на статии свързани с психичното здраве, профилактика и превенция.

В периода ми на обучение съм минала стажове във ВМА - клиника по психиатрия, Централно военно окръжие, Институт по психология - МВР, Фондация "За нашите деца".

Вървейки по пътя към себепознанието и самоусъвършенстването, научих много, проумях много, но това, което се запечата в съзнанието ми е - емпатията.

Без емпатия, без емпатийни способности ... ти си просто човек с диплома на психолог, но си далече от професията психолог.
Психологията е дарба, усещане, съпреживяване.
Ако нямаш емпатия към болката и страданието, ти вникваш в психиката на хората на едно повърхностно ниво, което е в състояние да те запази и съхрани като човек, но не си полезен на другия.


Няма коментари:

Публикуване на коментар