петък, 11 април 2014 г.

90 нюанса прозрачно









Прозрачен свят, прозрачни души, и ти самия си прозрачен, може би.
Днес си шарен, весел, прекрасен. Утре си черен, траурен, блед.Вечерта си сив, уморен, свит.
Бъди все червен, бъди влюбен, страстен, остани все червен.
Забрави тъмните нюанси, те не носят на душата ти спокойствието, което иска тя.
Сложи онази весела, жълта тениска. Сложи розовите обички.Бъди момичето от снимките, бъди онова цвете, в което се влюбих.
Черното не ти отива, косата ти е черна и прекрасна, но махни тази черна рокля.Бъди свежа и щастлива, сложи нещо цветно.
Сложи нещо синьо - облечи се в цветовете на небето, полети, почувствай се жена, желана.Сложи в косите си цвете, сложи накитите си любими, нека никой да не сломява тази жена.
Усмивката, небрежно прибраната коса, грейналия, ясен поглед - ти си неописуемия нюанс на най - хубавия цвят. А този цвят още не е създаден.Тази красота още не е видяна, камо ли спомената...
Твоята красота, за нея знаем само аз и ти. Ти я носиш, а аз я усещам...
Носи ми се нещо цветно, донеси със себе си, своето цветно присъствие и настроение.В зелената трева, ние да легнем, цял ден да се смеем.Небето - синьо, ти - цветна, тревата - зелена.Аз сив, черен, тъмен. Искам промяна, искам ти да оцветиш моя живот, да го направиш цветен, шарен, усмихнат.
Не ми се носи повече това черно .. Постъпките ми са бели, чисти, красиви. Това черно ме съсипва...
Ела в живота ми, за да го изпълниш с радост, махни черното от мен, заличи тъмните нюанси, само ми донеси любов...
Искам да сме червени - влюбени, романтични.Сложи червената рокля, постави на устните си червеното червило. Аз ще махна този черен костюм, ще бъда влюбен, ще бъда ярък.Ти ще носиш червеното и за двамата.Аз ще бъда гол, пред теб сега.. не за друго просто искам да ти покажа любовта :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар